شرکت فن آوران سازه گهر

طراحی و اجرای سیلو بتنی باقالب لغزنده

پیام قدردانی مدیریت محترم فن آوران سازه گهر از عوامل اجرایی پروژه ترمینال غلات بندر امام خمینی

فن آوران سازه گهر
» » » پیام قدردانی مدیریت محترم فن آوران سازه گهر از عوامل اجرایی پروژه ترمینال غلات بندر امام خمینی

پیام قدردانی مدیریت محترم فن آوران سازه گهر از عوامل اجرایی پروژه ترمینال غلات بندر امام خمینی





شرکت فن آوران سازه گهر در زمینه ساخت سیلوی بتنی فعالیت های پرباری داشته است. یکی از برترین پروژه های این مجموعه پرتوان احداث ترمینال غلات بندر امام خمینی با ظرفیت 170000تن جهت ذخیره گندم میباشد که در تاریخ 1397/04/15 اغاز گردیده است.


پروژه احداث ترمینال غلات بندر امام خمینی با ظرفیت 170000 تن جهت ذخیره گندم در تاریخ  1396/04/15  به همت تیم مدیریتی-اجرایی شرکت فن آوران سازه گهر اغاز گشت و در طی مدت زمان 8 ماه تمامی مراحل اجرا و تکمیل فاز 1 و البته اجرای کامل بدنه فاز 2 با همت مجموعه پرتلاش فن آوران به مدیریت جناب اقای مهندس احمد مدنی با موفقیت به اتمام رسید. بدین ترتیب در تاریخ جمعه 1397/12/10 با اتمام اجرای بدنه اخرین کندو از فاز 2، مدیریت محترم فن آوران سازه گهر جناب اقای مهندس احمد مدنی، در طی پیامی از همه عوامل اجرایی تشکر و قدردانی نمودند.
متن پیام قدردانی مدیریت:
سلام به همه عزیزان و دوستان زحمتکش که با تمام قوا، اجرای بیست سیلو را در کمترین زمان ممکن بر عهده داشتند و با ایجاد رکوردهای جدید در امر سیلوسازی، برگ زرینی را در کارنامه شرکت فن آوران سازه گهر رقم زدند. شایسته ترین قدردانی را نثارتان میکنم و امیدوارم بتوانم زحمات همه شما را جبران کنم. سپاسگزاری مرا از صمیم قلب پذیرا باشید و از طرف من دست یکایک کارگران و زحمتکشان پروژه را ببوسید.
تگ های مطلب : ذخیره گندم ساخت سیلوی بتنی سیلوسازی سیلو

طراحی و اجرای سیلو بتنی باقالب لغزنده